Колеги, гледам една схема и на нея има шок бутон, но не го откривам къде е. Някой да има идеи?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Шок бутон
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Ivo_V Покажи съобщениеКолеги, гледам една схема и на нея има шок бутон, но не го откривам къде е. Някой да има идеи?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеДа не търси бутона под седалката?
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеонуй не е ли crash recovery бутон?155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеШок бутон и краш бутон мисля че е едно и също на 166 не знам дали е под седалката или някаде по коша
В документацията фигурира под името "inertia(l) switch"Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:49.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко става въпрос за този, който прекъсва веригата на горивната помпа, той е под седалката.
В документацията фигурира под името "inertia(l) switch"155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко става въпрос за този, който прекъсва веригата на горивната помпа, той е под седалката.
В документацията фигурира под името "inertia(l) switch"
Comment
-
Едно допълнително поясниение към колегите, точно този бутон възстановява ел. захранването на бензиновата помпа, тогава когата колата е претърпяла сблъскък (задействал се е Airbag) или преобръщане (отделяне и на 4те колеала от пътя), като за АР 156 се намира под шофьорската седалка.
Comment
-
Първоначално публикувано от Nikosaul Покажи съобщениеЕдно допълнително поясниение към колегите, точно този бутон възстановява ел. захранването на бензиновата помпа, тогава когата колата е претърпяла сблъскък (задействал се е Airbag) или преобръщане (отделяне и на 4те колеала от пътя), като за АР 156 се намира под шофьорската седалка.
Но интересен е момента когато автомобила е на подемник и майстора запали ей така за проба двигателя..какво ли се случва според теб като са отделени колелата?sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеОт наименованието с което фигурира в документацията (inertial switch) би трябвало да сработва на инерционен принцип, т. е. при надвишаване на някакъв праг на ускорението. Подобно на ербег системата.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Металното топче (1) стои в конично легло (2), като същевременно е притегляно надолу от постоянен магнит. При удар, механично сътресение и изобщо когато ускорението надхвърли някаква стойност, топчето преодолява силите, които го държат в леглото (гравитационна и магнитна), излиза от леглото издигайки се нагоре и задейства механично нормално-затворен контакт и той се отваря като така прекъсва веригата на помпата.
Това означава, че защитата няма да сработи просто при отделяне на колелата от настилката. Няма да сработи дори и ако колата е обърната бавно на таван. Ще сработи единствено при рязко сътресение.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:34.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment